Van grand canyon naar Page - Reisverslag uit Wahweap, Verenigde Staten van Joyce Boes - WaarBenJij.nu Van grand canyon naar Page - Reisverslag uit Wahweap, Verenigde Staten van Joyce Boes - WaarBenJij.nu

Van grand canyon naar Page

Blijf op de hoogte en volg Joyce

07 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Wahweap

Van Grand canyon naar Page
Gisteren nog heerlijk op de camping uitgerust. Beetje gelezen, gedoucht en flesbowlen gespeeld tot het donker was. Toen nog een vuurtje gestookt en natuurlijk marshmallows gebraden.
Vannacht heeft het flink geonweerd en hard geregend. Toen we vanochtend wakker werden regende het nog steeds. Gelukkig stond er in Grand canyon niets meer op het programma en konden we na het ontbijt wegrijden richting Page. Niet zo'n hele lange etappe en aangezien we een zwembad hebben op de camping waar we de komende twee dagen staan gaan we lekker op tijd weg. Onderweg ook alleen maar regen en we zien heel wat fraaie bliksemflitsen om ons heen.
Op weg naar Page gestopt bij de Horseshoe bend. Een fraaie bocht van de Coloradoriver die een kloof heeft gevormd in de vorm van een hoefijzer. De afslag stond niet op de kaart, dus het was even zoeken maar toen we de parkeerplaats op draaiden zagen we dat we niet de enigen waren. Veel auto's, RV's en ook twee touringscars gaven al aan dat er wat te zien viel. Om bij het uitzichtpunt te komen moesten we nog een klein stukje wandelen (in een lange rij met anderen). Onderweg zagen we het onweer al steeds dichterbij komen en het begon ook te regenen. Bij de rand van de kloof aangekomen snel een foto genomen maar toen we merkten dat ons haar statisch was en rechtop ging staan zijn we zo snel mogelijk terug gelopen naar de camper. Heel jammer want het zag erg prachtig uit,hier hadden we wel even iets langer van willen genieten.
Na de boodschappen en onze eerste en hopelijk enige Mac van deze vakantie op naar de camping. We staan aan Lake Powell net op de grens van Utah en Arizona. Erg verwarrend want er zit een uur tijdsverschil tussen deze twee staten. De hele middag hebben we regen en onweer en blijven we luieren in de camper. Aan het einde van de middag gaan we lekker zwemmen in het resort aan het meer. Een warm bubbelbad met een poolbar (helaas gesloten door het slechte weer. Hopen dat het morgen beter gaat worden aangezien we morgenmiddag een excursie hebben geboekt naar de Antelope canyon.

• 08 Augustus 2015 - 08:48

Ilse:

Hè jammer van het weer! Ff pas op de plaats ik hoop dat het inmiddels weer opgeknapt is! xxx

• 08 Augustus 2015 - 09:36

Anny:

Zoveel verslagen....ik kom niet op gang!wat een genieten!!!!!