Van Bryce canyon naar Springdale - Reisverslag uit Ironton, Verenigde Staten van Joyce Boes - WaarBenJij.nu Van Bryce canyon naar Springdale - Reisverslag uit Ironton, Verenigde Staten van Joyce Boes - WaarBenJij.nu

Van Bryce canyon naar Springdale

Blijf op de hoogte en volg Joyce

14 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Ironton

Van Bryce canyon naar Springdale/Provo
Kort verslag van een dag zonder al teveel belevenissen. Vanochtend rond half 9 vertrokken uit Bryce canyon. Eerst een broodje gegeten bij de Subway aangezien al het eetbare op was bij ons. Daarna zo'n 360 kilometer noordwaarts richting SLC. Eerste stuk van de rit was mooi met veel groen en zeer heuvelachtig. Al snel zaten we echter op de Interstate richting SLC en dat wat saaier maar ging wel veel sneller. Rit was dan ook zo voorbij en na wat boodschappen waren we om 13:45 op de camping. Een soort raststatte zoals op de Autobahn met gigantische campers, opleggers met auto's er achter. Wij zijn met 25 feet echt de allerkleinste. Er is een zwembadje en een basketbalveldje dus we vermaken ons wel. Spullen zijn gepakt, morgenochtend de camper schoonmaken en dan nog een uurtje rijden naar SLC om hem in te leveren. Vandaag met behulp van de campingreceptioniste kaartjes proberen te kopen voor een baseballwedstrijd morgenavond. Morgenochtend horen we of het gelukt is. 8 naar en pretpark en maandag vliegen.
Nu binnen met de airco om 21:15, het is buiten nog steeds erg warm en het stikt hier van de muggen.

• 15 Augustus 2015 - 09:32

Anny:

Zeker...wat een saaie dag, niets beleefd......
    Maar wel weer mooie dingen gezien!
    zwembad van 3x3 is ook een belevenis.
    Daar lagen jullie zeker met z'n allen in ?
    Lachen. Rustig aan verder maar van andere dingen genieten.

• 15 Augustus 2015 - 09:44

Loes Boes:

Leuk om je gisteravond nog gesproken te hebben. Het ging wel hortend en stotend maar toch een levensteken is wel erg fijn. Ik verbaas mij nog altijd over de techniek
    Ik denk inderdaad dat het toch wel aan het eind van de reis vermoeiend is en fijn is naar huis te gaan. Het is hier iedere dag praktisch mooi weer.
    Ik ga vandaag op de fiets naar Andijk naar een hoedenmuseum. Een kennis van mij (SAV) heeft daar al jaren een eigen museum met wel 500 hoedjes en bij elk hoedje heeft zij een verhaal (op z'n westfries)
    Truus en Vroon zijn daar nog nooit geweest dus moedertje is onder de pannen.
    JPML ik ben blij als ik jullie straks in Nederland heelhuids weer zie, Dikke kus mama en geniet van de laatste vakantiedagen.