DAG1: :vlucht naar SLC - Reisverslag uit Wahweap, Verenigde Staten van Joyce Boes - WaarBenJij.nu DAG1: :vlucht naar SLC - Reisverslag uit Wahweap, Verenigde Staten van Joyce Boes - WaarBenJij.nu

DAG1: :vlucht naar SLC

Blijf op de hoogte en volg Joyce

07 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Wahweap

Vlucht naar SLc en richting Yellowstone

Op donder richting Schiphol vertrokken. Om 11:15 gevlogen richting Houston in Texas. Een vlucht van zo'n 10 uur. Onderweg ons vermaakt met videogames (pinball), wat lezen en films kijken. Behalve mama want haar videoscherm deed het helaas niet. We vlogen met United airlines, door Peter gekscherend Biagra-airlines genoemd omdat het eten onderweg wel erg schaars was.
De vlucht ging verder prima en rond 14:00 geland op George Bush Sr national AirPort in Houston. Daar weer het douanecircus doorlopen (eert er zelf doorheen, daarna bagage halen, met bagage en al door de douane, bagage inchecken voor binnenlandse vlucht en toen weer door douane check om te kunnen boarden). 9-11 heeft in ieder geval goede zaken gedaan voor de werkgelegenheid zullen we maar zeggen. Na een pizza (gelukkig want op de tweede vlucht kregen we helemaal niets te eten van Biafra airlines) boarden voor de laatste etappe. Milan en Lucas waren inmiddels al aardig versleten en hebben een groot deel van de vlucht van Houston naar SLC geslapen. Om 19:30 geland op SLC. Vanuit de lucht spotte Milan nog de schaatstempel. Daarna met de lightrail en zware bagage naar het hotel. We waren inmiddels bijna 24 uur op en hadden het end flink in de bek. Maar trots op de jongens die ondanks de vermoeiende reis zeer gezellig waren en niks gemopperd hebben.
Snel onze bedjes in want de volgende dag staat er al gelijk een zware etappe op het programma. Eerst de camper oppikken, boodschappen doen en dan richting Yellowstone.